PagrindinisNaujienos

Naujienos

Lietuvos kultūros taryba atnaujino vizualinę tapatybę

2024 m. balandžio 25 d.

Lietuvos kultūros taryba atnaujino vizualinę tapatybę, kurią sukūrė agentūros „Godspeed Branding“ komanda – meno vadovas Aidas Šumskas ir dizainerė Inga Plungytė. Pasak A. Šumsko, „kultūra neturi baigtinės formos – ji nuolat keičiasi ir transformuojasi, miršta ir atgimsta naujais pavidalais. Naujasis identitetas simbolizuoja Lietuvos kultūros tarybos formuojamas perspektyvas kultūroje. Vietoj vieno konkretaus simbolio, komunikacija kuria savo laisvą kalbą, kuri kaip ir visa kultūra – gyva ir ritmiška. Tikime, kad naujas identitetas apjungs tiek jau įgyvendintus projektus, tiek tuos, kuriuos išvysime ateityje, po viena bendra augančia vizija.“

Atnaujintos vizualinės tapatybės pavyzdys su Lietuvos kultūros tarybos šūkiu.

Atnaujintą vizualinę tapatybę siejame su nuosekliu organizacijos komunikacijos visuomenei pokyčiu. 2022 m. sukurtas Lietuvos kultūros tarybos šūkis, po metų parengta komunikacijos strategija, o iki 2025 m. vidurio numatome atnaujinti interneto svetainę, kad ji būtų kuo patogesnė kultūros bendruomenei. Atlikus dabartinės svetainės naudotojo patirties auditą, įvertinti trūkumai: dešimt metų naujinta fragmentiškai, reaguojant į atskirus pareiškėjų poreikius ir kontrolės institucijų rekomendacijas, vis diegiant šviežius funkcionalumus ant senų griaučių, svetainė nebegalėjo efektyviai užtikrinti tolimesnės jos plėtros ir palaikyti sparčiai augančių technologinių ir informacinių lūkesčių. Viliamės, kad nauja vizualinė tapatybė prisidės prie organizacijos tikslų ir ne tik suteiks estetinio patrauklumo, bet ir atlieps funkcionalumo siekį.

Taip pat šiek tiek atnaujintas ir Lietuvos kultūros tarybos logotipas. Jo pastorintas šriftas padės projektų vykdytojams aiškiau komunikuoti apie skirtą finansavimą spaudoje ir internetinėse platformose. Atnaujintas ženklas yra pasiekiamas čia.

Administracijos direktorė Rūta Stepanovaitė. J. Suslavičiūtės nuotr.

„Šiemet Lietuvos kultūros taryba išgyvena tiek estetinį, tiek infrastruktūros vystymo šuolį. Balandžio mėnesį startavo ilgai laukta, modernizuota kultūros ir meno projektų valdymo sistema, deriname paskutinius naujos kultūros statistikos platformos žingsnius ir atnaujiname dabartinę interneto svetainę. Šalia to pristatome ir atnaujintą ir praplėstą tarybos vizualinę tapatybę. Tikime, kad nuosekliai plečiama komunikacijos strategija ir jos elementai padės geriau pristatyti mūsų veiklą, taip pat atlieps projektų vykdytojų, pareiškėjų ir tarybos komandos poreikius, sutaupys laiko ir išteklių kaskart derinant įvairias išorinės komunikacijos priemones komandos viduje. Viliamės, kad ji ne tik atspindės Lietuvos kultūros tarybos vystymąsi ir pokyčius, bet ir perteiks kultūrinę įvairovę“, – džiaugėsi tarybos administracijos direktorė Rūta Stepanovaitė.

Su nauja vizualine tapatybe galite susipažinti čia.



« Atgal
Struktūra ir kontaktaiAsmens duomenų apsaugaTeisinė informacijaVeiklos sritysKorupcijos prevencijaPranešėjų apsaugaAdministracinė informacijaPaslaugosNuorodos