AAA
PagrindinisApie musKarjera

Apie mus

Ieškome administracijos direktoriaus patarėjo (-os)

Kviečiame prie komandos prisijungti administracijos direktoriaus patarėją, kuri (-s) koordinuos žmonių išteklių procesus ir gerins Lietuvos kultūros tarybos (LKT) pareiškėjų patirtis. Augančią LKT komandą sudaro 28 skirtingų sričių specialistai, o kasmet sulaukiame daugiau kaip 8 tūkst. paraiškų.

Išsamiau skaitykite informaciniame buklete.

Kasdien reikės:

  • koordinuoti žmonių išteklių valdymą, atrankų organizavimą, mokymų ir kvalifikacijos kėlimą, motyvacijos sistemos atnaujinimą ir įgyvendinimą, vykdyti reguliarią žmonių išteklių analizę;
  • rengti ir kartu su komanda įgyvendinti klientų (kultūros bendruomenės ir pareiškėjų) patirčių strategiją;
  • teikti siūlymus administracijos direktorei žmonių išteklių valdymo ir klientų patirčių valdymo klausimais.

Šiai pozicijai būtina:

  • socialinių arba humanitarinių mokslų studijų srities aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 3 metų žmonių išteklių valdymo patirtis;
  • anglų kalba ne žemesniu kaip B2 lygiu;
  • Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų išmanymas;
  • mokėjimas dirbti MS Office programomis, teisės aktų paieškos sistemomis bei naudotis ryšio priemonėmis ir technologijomis;
  • domėjimasis šiuolaikinėmis žmonių išteklių, klientų patirčių vadybos teorijomis, gebėjimas jas taikyti praktikoje;
  • gebėjimas valdyti konfliktus, juos spręsti efektyviais būdais.

Mes siūlome:

  • galimybę prisidėti prie darbo su Lietuvos kultūros tarybos administracijos darbuotojais ir Tarybos pareiškėjų bendruomene;
  • atlyginimą nuo 1860 Eur iki 2418 Eur (neatskaičius mokesčių priklausomai nuo turimos profesinės darbo patirties);
  • darbą 40 val. per savaitę;
  • hibridinį darbo modelį (galimybę dirbti biure ir nuotolinėje darbo vietoje);
  • lanksčiai derinamą darbo grafiką, individualų darbo laiką;
  • biurą Vilniaus miesto centre (Naugarduko g. 10);
  • draugišką ir motyvuotą kolektyvą.

Prašymus galima teikti el. būdu per VATIS atrankos modulį iki birželio 15 d. (imtinai).

Kontaktinis asmuo: Gerda Leonavičienė, tel. + 370 686 41 072, gerda.leonaviciene@ltkt.lt 


Ieškome vyresniojo (-iosios) patarėjo (-os)

Lietuvos kultūros taryba ieško vyresniojo (-iosios) patarėjo (-os), kuri (-s) užtikrins sklandų LKT narių susirinkimo darbo ir sprendimų priėmimo, ekspertų darbo procesą. Išsamiau skaitykite informaciniame buklete.

Kasdien reikės:

  • kuruoti Lietuvos kultūros tarybos narių veiklą;
  • organizuoti ekspertų atrankas, jų duomenų bazės priežiūrą, bendrauti su ekspertais;
  • kurti korupcijai atsparią aplinką LKT;
  • atlikti kitus darbus.

Šiai pozicijai būtina:

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • vadybos, viešojo administravimo, kultūros studijų ar teisės studijų kryptis;
  • užsienio kalba ir mokėjimo lygis – anglų kalba, B2 lygis.

ARBA

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • darbo patirtis – 4 metai dokumentų valdymo srityje;
  • užsienio kalba ir mokėjimo lygis – anglų kalba, B2 lygis.

Mes siūlome:

  • 2072,04 eurų atlyginimą (neatskaičius mokesčių);
  • darbą 40 val. per savaitę;
  • hibridinį darbo modelį (galimybę dirbti biure ir nuotolinėje darbo vietoje);
  • lanksčiai derinamą darbo grafiką, individualų darbo laiką;
  • 22 d. d. trukmės kasmetines minimalias atostogas;
  • biurą Vilniaus miesto centre (Naugarduko g. 10) ir asmeninį kabinetą;
  • priedą už tarnybos stažą;
  • draugišką ir motyvuotą kolektyvą.

Prašymus galima teikti el. būdu per VATIS atrankos modulį iki birželio 6 d. (imtinai).

Kontaktinis asmuo: Irena Bruzgienė, +370 684 97898, irena.bruzgiene@vva.gov.lt


Ieškome viešųjų pirkimų koordinatoriaus (-ės)

Lietuvos kultūros taryba prie komandos kviečia prisijungti viešųjų pirkimų koordinatorių (-ę).

Išsamiau skaitykite informaciniame buklete.

Kasdien reikės:

  • planuoti, organizuoti ir vykdyti Tarybos viešuosius ir kitus pirkimus;
  • derinti perkamo objekto specifikaciją, reikalingus dokumentus, rengti šablonus;
  • rengti viešųjų ir kitų pirkimų sąlygas, įgyvendinti procedūras ir vesti apskaitą;
  • kaupti ir analizuoti viešųjų ir kitų pirkimų duomenis;
  • teikti pirkimų informaciją informacinėse sistemose (CVP IS ir kt.);
  • atnaujinti ir tobulinti pirkimų procesus ir dokumentus.

Šiai pozicijai būtina:

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 3 metų viešųjų pirkimų organizavimo patirtis;
  • mokėjimas dirbti su Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema, Microsoft Office programomis, teisės aktų sistemomis bei naudotis ryšio priemonėmis ir technologijomis;
  • nepriekaištinga reputacija;
  • Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo ir kt. teisės aktų išmanymas.

Privalumai: 

  • Viešųjų pirkimų tarnybos išduoto pirkimų specialisto pažymėjimo turėjimas;
  • akredituoto centro išduotos pažymos apie anglų kalbos mokėjimą ne žemesniu kaip B2 lygiu turėjimas.

Mes siūlome:

  • atlyginimą nuo 1767 iki 2297,10 Eur (priklausomai nuo turimos profesinio darbo patirties, neatskaičius mokesčių);
  • darbą 40 val. per savaitę;
  • hibridinį darbo modelį (galimybę dirbti biure ir nuotolinėje darbo vietoje);
  • lanksčiai derinamą darbo grafiką, individualų darbo laiką;
  • biurą Vilniaus miesto centre (Naugarduko g. 10);
  • draugišką ir motyvuotą kolektyvą.

Prašymus galima teikti el. būdu per VATIS atrankos modulį iki birželio 12 d. (imtinai).

Kontaktinis asmuo: Gerda Leonavičienė, tel. + 370 686 41 072, e. paštas: gerda.leonaviciene@ltkt.lt

Struktūra ir kontaktaiTeisinė informacijaVeiklos sritysKorupcijos prevencijaAdministracinė informacijaPaslaugosNuorodos