Ieškome administracijos direktoriaus patarėjo (-os)
Kviečiame prie komandos prisijungti administracijos direktoriaus patarėją, kuri (-s) koordinuos žmonių išteklių procesus ir gerins Lietuvos kultūros tarybos (LKT) pareiškėjų patirtis. Augančią LKT komandą sudaro 28 skirtingų sričių specialistai, o kasmet sulaukiame daugiau kaip 8 tūkst. paraiškų.
Išsamiau skaitykite informaciniame buklete.
Kasdien reikės:
- koordinuoti žmonių išteklių valdymą, atrankų organizavimą, mokymų ir kvalifikacijos kėlimą, motyvacijos sistemos atnaujinimą ir įgyvendinimą, vykdyti reguliarią žmonių išteklių analizę;
- rengti ir kartu su komanda įgyvendinti klientų (kultūros bendruomenės ir pareiškėjų) patirčių strategiją;
- teikti siūlymus administracijos direktorei žmonių išteklių valdymo ir klientų patirčių valdymo klausimais.
Šiai pozicijai būtina:
- socialinių arba humanitarinių mokslų studijų srities aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas;
- ne mažesnė kaip 3 metų žmonių išteklių valdymo patirtis;
- anglų kalba ne žemesniu kaip B2 lygiu;
- Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų išmanymas;
- mokėjimas dirbti MS Office programomis, teisės aktų paieškos sistemomis bei naudotis ryšio priemonėmis ir technologijomis;
- domėjimasis šiuolaikinėmis žmonių išteklių, klientų patirčių vadybos teorijomis, gebėjimas jas taikyti praktikoje;
- gebėjimas valdyti konfliktus, juos spręsti efektyviais būdais.
Mes siūlome:
- galimybę prisidėti prie darbo su Lietuvos kultūros tarybos administracijos darbuotojais ir Tarybos pareiškėjų bendruomene;
- atlyginimą nuo 1860 Eur iki 2418 Eur (neatskaičius mokesčių priklausomai nuo turimos profesinės darbo patirties);
- darbą 40 val. per savaitę;
- hibridinį darbo modelį (galimybę dirbti biure ir nuotolinėje darbo vietoje);
- lanksčiai derinamą darbo grafiką, individualų darbo laiką;
- biurą Vilniaus miesto centre (Naugarduko g. 10);
- draugišką ir motyvuotą kolektyvą.
Prašymus galima teikti el. būdu per VATIS atrankos modulį iki birželio 15 d. (imtinai).
Kontaktinis asmuo: Gerda Leonavičienė, tel. + 370 686 41 072, gerda.leonaviciene@ltkt.lt
Ieškome vyresniojo (-iosios) patarėjo (-os)
Lietuvos kultūros taryba ieško vyresniojo (-iosios) patarėjo (-os), kuri (-s) užtikrins sklandų LKT narių susirinkimo darbo ir sprendimų priėmimo, ekspertų darbo procesą. Išsamiau skaitykite informaciniame buklete.
Kasdien reikės:
- kuruoti Lietuvos kultūros tarybos narių veiklą;
- organizuoti ekspertų atrankas, jų duomenų bazės priežiūrą, bendrauti su ekspertais;
- kurti korupcijai atsparią aplinką LKT;
- atlikti kitus darbus.
Šiai pozicijai būtina:
- aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- vadybos, viešojo administravimo, kultūros studijų ar teisės studijų kryptis;
- užsienio kalba ir mokėjimo lygis – anglų kalba, B2 lygis.
ARBA
- aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- darbo patirtis – 4 metai dokumentų valdymo srityje;
- užsienio kalba ir mokėjimo lygis – anglų kalba, B2 lygis.
Mes siūlome:
- 2072,04 eurų atlyginimą (neatskaičius mokesčių);
- darbą 40 val. per savaitę;
- hibridinį darbo modelį (galimybę dirbti biure ir nuotolinėje darbo vietoje);
- lanksčiai derinamą darbo grafiką, individualų darbo laiką;
- 22 d. d. trukmės kasmetines minimalias atostogas;
- biurą Vilniaus miesto centre (Naugarduko g. 10) ir asmeninį kabinetą;
- priedą už tarnybos stažą;
- draugišką ir motyvuotą kolektyvą.
Prašymus galima teikti el. būdu per VATIS atrankos modulį iki birželio 6 d. (imtinai).
Kontaktinis asmuo: Irena Bruzgienė, +370 684 97898, irena.bruzgiene@vva.gov.lt
Ieškome viešųjų pirkimų koordinatoriaus (-ės)
Lietuvos kultūros taryba prie komandos kviečia prisijungti viešųjų pirkimų koordinatorių (-ę).
Išsamiau skaitykite informaciniame buklete.
Kasdien reikės:
- planuoti, organizuoti ir vykdyti Tarybos viešuosius ir kitus pirkimus;
- derinti perkamo objekto specifikaciją, reikalingus dokumentus, rengti šablonus;
- rengti viešųjų ir kitų pirkimų sąlygas, įgyvendinti procedūras ir vesti apskaitą;
- kaupti ir analizuoti viešųjų ir kitų pirkimų duomenis;
- teikti pirkimų informaciją informacinėse sistemose (CVP IS ir kt.);
- atnaujinti ir tobulinti pirkimų procesus ir dokumentus.
Šiai pozicijai būtina:
- aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas;
- ne mažesnė kaip 3 metų viešųjų pirkimų organizavimo patirtis;
- mokėjimas dirbti su Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema, Microsoft Office programomis, teisės aktų sistemomis bei naudotis ryšio priemonėmis ir technologijomis;
- nepriekaištinga reputacija;
- Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo ir kt. teisės aktų išmanymas.
Privalumai:
- Viešųjų pirkimų tarnybos išduoto pirkimų specialisto pažymėjimo turėjimas;
- akredituoto centro išduotos pažymos apie anglų kalbos mokėjimą ne žemesniu kaip B2 lygiu turėjimas.
Mes siūlome:
- atlyginimą nuo 1767 iki 2297,10 Eur (priklausomai nuo turimos profesinio darbo patirties, neatskaičius mokesčių);
- darbą 40 val. per savaitę;
- hibridinį darbo modelį (galimybę dirbti biure ir nuotolinėje darbo vietoje);
- lanksčiai derinamą darbo grafiką, individualų darbo laiką;
- biurą Vilniaus miesto centre (Naugarduko g. 10);
- draugišką ir motyvuotą kolektyvą.
Prašymus galima teikti el. būdu per VATIS atrankos modulį iki birželio 12 d. (imtinai).
Kontaktinis asmuo: Gerda Leonavičienė, tel. + 370 686 41 072, e. paštas: gerda.leonaviciene@ltkt.lt