Jie yra projekto „Dizaino sparnai“ žinių ir patirties balansas, gebėjimo spręsti problemas matas, lyderystė, grįsta profesionalumo, nešališkumo, sąžiningumo, konfidencialumo, lygiateisiškumo ir kolegiškumo principais. Jie padės rasti ryšį pradedantiesiems dizaineriams ir įmonėms bei lydės juos iki galutinio kūrybinės veiklos rezultato.
Per pastaruosius penkerius metus baigę studijas talentingi, kūrybingi žmonės, turintys idėjų ir žinių, motyvuoti bei degantys noru pritaikyti savo gebėjimus praktiškai yra projekto „Dizaino sparnai“ kūrybinis variklis. Jie kurs naujus skaitmeniniais, inovacijų ir žiedinės ekonomikos principais grįstus dizaino sprendimus, galinčius nulemti verslo ateitį.
Būtent – labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės – ne tik projekto „Dizaino sparnai“ pagrindas, bet ir Lietuvos ateities ekonomikos DNR. Jose užkoduota kokybinė transformacija, idėjų potencialas, konkurencinė dvasia ir noras kurti pridėtinę verslo vertę socialiai atsakingu būdu, prisidedant prie visos šalies sėkmės istorijos.