Kultūros tyrimai 
Skaitykite mokslinius ir meninius tyrimus Lietuvos kultūros tema. Juose analizuojama dabartinė Lietuvos kultūros situacija, meno kūrėjų, vartotojų ir institucijų būklė, prognozuojamos kultūros kaitos perspektyvos. Taip pat išskirtinis dėmesys skiriamas nubrėžti ir įvertinti meno kūrybos ir verslo, politikos mokslo, švietimo, socialinės integracijos ir kitų gretimų sektorių sąveikas, pasiūlyti ateities kultūros modelius ir plėtros galimybes. Tyrimų turinys priklauso darbų autoriams ir užsakovams.
Žiniasklaidos priemonių naudojimo raštingumo lygio nustatymo tyrimas, 2017 m.
2021 m. kovo 15 d.
EdukacijaŽiniasklaida
Tyrimo tikslas: atlikti reprezentatyvų Lietuvos gyventojų tyrimą, siekiant nustatyti ir įvertinti gyventojų gebėjimą naudotis žiniasklaidos priemonėmis, jų gebėjimą kritiškai vertinti žiniasklaidos priemonėse pateiktą informaciją, jų komunikacijos gebėjimus bei ištirti, kaip gyventojai patys vertina žiniasklaidos priemones. Taip pat, naudojant surinktus duomenis, apskaičiuoti žiniasklaidos priemonių naudojimo raštingumo rodiklius.Kartu tyrime atlikta Lietuvos, Jungtinės Karalystės bei Švedijos žiniasklaidos priemonių naudojimo raštingumo lyginamoji analizė.
Skaityti daugiau
Naudojimosi elektroninėmis kultūros paveldo paslaugomis tyrimas
2020 m. gruodžio 10 d.
Tyrimo tikslas: išsiaiškinti, kokios elektroninės kultūros paveldo paslaugos šiuo metu teikiamos Lietuvoje ir kaip jomis naudojamasi. Remiantis tarptautine tinkamumo naudoti (angl. usability) praktika buvo vertinamas šių paslaugų patogumas naudotojams, analizuota su kokiomis problemomis susiduria jų naudotojai, koks yra jų pasitenkinimo lygis, kokios turėtų būti šių paslaugų plėtros kryptys.
Skaityti daugiau
Lietuvos viešųjų bibliotekų darbuotojų kvalifikacijos kėlimo sistemos modelio sukūrimas
2018 m. gegužės 21 d.
Tyrimo tikslas: išanalizavus Lietuvos viešųjų bibliotekų darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo prielaidas ir poreikius, įvertinus atliktų tyrimų rezultatus, pristatyti Lietuvos viešųjų bibliotekų darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo modelį, atliepiantį mokymosi visą gyvenimą nuostatas, su siūlymais dėl galiojančių teisės aktų, reglamentuojančių kvalifikacijos tobulinimo procesą, keitimo ar naujų teisės aktų rengimo.
Skaityti daugiau
1/7