Kultūros tyrimai 
Skaitykite mokslinius ir meninius tyrimus Lietuvos kultūros tema. Juose analizuojama dabartinė Lietuvos kultūros situacija, meno kūrėjų, vartotojų ir institucijų būklė, prognozuojamos kultūros kaitos perspektyvos. Taip pat išskirtinis dėmesys skiriamas nubrėžti ir įvertinti meno kūrybos ir verslo, politikos mokslo, švietimo, socialinės integracijos ir kitų gretimų sektorių sąveikas, pasiūlyti ateities kultūros modelius ir plėtros galimybes. Tyrimų turinys priklauso darbų autoriams ir užsakovams.
Muziejai žmogaus gerovei
2023 m. rugsėjo 28 d.
Kultūros politika
Kultūros ministerijos užsakymu 2022-2023 m. atliktas tyrimas „Muziejai žmogaus gerovei“ buvo inicijuotas siekiant įvertinti, kaip Lietuvos muziejai ir jų vykdoma veikla prisideda prie visuomenės psichosocialinės ir dvasinės gerovės kūrimo, į ją žvelgiant per kultūros prieinamumo visiems prizmę bei parengti rekomendacijas Lietuvos muziejų prieinamumo žmonėms su negalia didinimui.
Skaityti daugiau
Komunikacijos kampanijos „Naudok legaliai“ efektyvumo tyrimas
2023 m. rugpjūčio 7 d.
Autorių teisėsEdukacijaKultūros politika
Tyrimo tikslas: 2023 m. Kultūros ministerija įsigijo komunikacijos kampanijos „Naudok legaliai“ koncepciją ir šios koncepcijos įgyvendinimo paslaugas (toliau – Komunikacijos kampanija), kurios tikslas – keisti vartotojų nuostatas ir skatinti legalaus turinio vartojimą, suvokimą, kad Lietuvoje yra sukurtos teisinės, ekonominės sąlygos kūrėjams kurti, jų kuriamas intelektinis turinys yra saugomas, o šiam tikslui pasiekti iškėlė uždavinius skatinti tikslinės auditorijos žinojimą, kaip atskirti legalų turinį nuo nelegalaus, kad intelektinio turinio piratavimas yra vagystė, kokios kyla pasekmės dėl nelegalaus turinio vartojimo, skatinti legalaus turinio naudojimą tikslinėje auditorijoje bei tikslinės auditorijos žinojimą, kad Lietuvoje saugomos autorių teisės. Šio tyrimo tikslas įvertinti komunikacijos kampanijos efektyvumą. Tyrime pasitelkiant kiekybinius ir kokybinius analizės metodus tiriamas jaunimo (16-29) požiūris, nuostatos (ir jų pokytis) į piratavimą per ir po Komunikacijos kampanijos.
Skaityti daugiau
3/28