- Pagrindinis
- Apie mus
- Karjera
- Kviečiame prisijungti projektų kuratorių (-ę)!
Kviečiame prisijungti projektų kuratorių (-ę)!
Lietuvos kultūros taryba kviečia prisijungti vyriausiąjį (-iąją) specialistą (-ę) (laikino (pakaitinio) valstybės tarnautojo pozicija) dirbti Finansavimo priemonių administravimo skyriuje. Jums reikės administruoti finansavimo konkursams teikiamas paraiškas, finansuotus projektus ir stipendijas. Jūsų darbas prisidės prie kultūros ir meno sklaidos, plėtros bei jų prieinamumo visuomenei.
Kasdien reikės:
- organizuoti ir koordinuoti administracinių sprendimų priėmimo procesus, užtikrinti jų sklandų įgyvendinimą, planuoti ir prižiūrėti, kaip laikomasi teisės aktų bei priimtų sprendimų;
- bendrauti su pareiškėjais ir projektų vykdytojais;
- rengti pasiūlymus, teikti informaciją ir apdoroti su administraciniais sprendimais bei teisės aktų įgyvendinimu susijusius duomenis, prireikus koordinuoti šių veiklų vykdymą;
- nagrinėti skundus ir kitus dokumentus, susijusius su administracinių sprendimų ar teisės aktų įgyvendinimu ir priežiūra, rengti atsakymus ir sprendimus, o esant poreikiui – koordinuoti šiuos procesus.
Išsamiau apie kuratoriaus (-ės) darbo kasdienybę:
Mes siūlome:
- prasmingą darbą ir galimybę prisidėti prie Lietuvos kultūros ir meno projektų administravimo;
- 1785,4 eurų darbo užmokestį (neatskaičius mokesčių);
- hibridinį darbo modelį ir lanksčiai derinamą darbo grafiką;
- biurą Vilniaus miesto centre (Naugarduko g. 10);
- profesinį augimą – mokymus ir tobulėjimo galimybes;
- draugišką ir motyvuotą kolektyvą;
- terminuotą poziciją (iki iš vaiko priežiūros atostogų grįš laikinai pareigų negalintis eiti darbuotojas).
Papildoma informacija:
- taikomas 3 mėn. išbandymo laikotarpis.
Tikimės, kad pretendentai (-ės):
- aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją viešojo administravimo, vadybos, teisės kryptyje ARBA
- aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) ARBA
- arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją ir ne mažesnę kaip 1 metų patirtį projektų valdymo srityje.
Susipažinkite su Valstybės tarnybos privalumais, socialinėmis garantijomis ir naudomis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme.
Pretendentų (-čių) prašytume pateikti:
- asmens dokumento kopiją;
- išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
- ne mažesnę kaip 1 metų projektų valdymo darbo patirtį patvirtinančius dokumentus;
- gyvenimo aprašymą (CV);
- pretendento anketą.
Dokumentus pateikite per VATIS atrankos modulį iki balandžio 14 d. (imtinai).
Turite klausimų? Kreipkitės!
Rasa Dereškevičienė
Administracijos direktorės patarėja
+370 615 30614
rasa.dereskeviciene@ltkt.lt