PagrindinisNaujienos

Naujienos

Lietuvos kultūros taryba ieško administracijos direktorės patarėjo (-os)

2023 m. gegužės 8 d.
Lietuvos kultūros taryba ieško administracijos direktorės patarėjo (-oLietuvos kultūros taryba, Vytenio Budrio nuotrauka

Lietuvos kultūros taryba (LKT) atsinaujina, tad ieškome administracijos direktorės patarėjo (-os), kuri (-s) koordinuos žmonių išteklių procesus ir gerins LKT pareiškėjų patirtis! Augančią LKT komandą sudaro 28 skirtingų sričių specialistai, o kasmet sulaukiame daugiau kaip 8 tūkst. paraiškų.

Kasdien reikės:

  • koordinuoti su žmonių išteklių valdymu susijusios informacijos apdorojimą ir rengimą;
  • dalyvauti rengiant teisės aktų projektus ir kitus su žmonių išteklių valdymu susijusius dokumentus arba prireikus rengti su žmonių išteklių valdymu susijusius dokumentus;
  • koordinuoti žmonių išteklių atrankos organizavimą;
  • koordinuoti žmonių išteklių mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą arba prireikus organizuoti personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą;
  • koordinuoti žmonių išteklių skatinimo ir motyvacijos sistemos kūrimą ir įgyvendinimą arba prireikus kurti ir įgyvendinti žmonių išteklių skatinimo ir motyvacijos sistemą;
  • rengti ir kartu su komanda įgyvendinti klientų (piliečių) patirčių strategiją, koordinuoti jos įgyvendinimą;
  • teikti pasiūlymus dėl teisės aktų projektų, sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų nuostatų įgyvendinimo ar tobulinimo;
  • vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius Tarybos pirmininko ar administracijos direktoriaus pavedimus.

Šiai pozicijai būtina:

  • turėti socialinių mokslų studijų srities aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
  • turėti ne mažesnę kaip 3 metų žmonių išteklių valdymo srities patirtį;
  • mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip B2 (pažengusio vartotojo) lygiu pagal Bendruosius Europos kalbų metmenis;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Lietuvos kultūros tarybos veiklą, valstybės tarnybą ir žmonių išteklių valdymo aspektus organizacijose;
  • mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, teisės aktų paieškos informacinėmis istemomis bei naudotis šiuolaikinėmis ryšio priemonėmis ir technologijomis;
  • domėtis šiuolaikinėmis žmonių išteklių, klientų (piliečių) patirčių vadybos teorijomis, gebėti jas taikyti praktikoje;
  • gebėti valdyti konfliktus, ieškoti efektyvių metodų jiems spręsti.

Mes siūlome:

  • galimybę prisidėti prie darbo su Lietuvos kultūros tarybos administracijos darbuotojais ir Tarybos pareiškėjų bendruomene;
  • atlyginimą nuo 2008,80 Eur (neatskaičius mokesčių);
  • darbą 40 val. per savaitę;
  • hibridinį darbo modelį (galimybę dirbti biure ir nuotolinėje darbo vietoje);
  • lanksčiai derinamą darbo grafiką, individualų darbo laiką;
  • biurą Vilniaus miesto centre (Naugarduko g. 10);
  • draugišką ir motyvuotą kolektyvą.

Daugiau informacijos: https://www.ltkt.lt/apie-ltkt/karjera

Prašymus galima teikti el. būdu per VATIS atrankos modulį iki gegužės 19 d. (imtinai).

Kontaktinis asmuo: Gerda Leonavičienė, tel. + 370 686 41 072, gerda.leonaviciene@ltkt.lt 



« Atgal
Struktūra ir kontaktaiAsmens duomenų apsaugaTeisinė informacijaVeiklos sritysKorupcijos prevencijaPranešėjų apsaugaAdministracinė informacijaPaslaugosNuorodos